SURPRISE!!!


Fredag 8 April 2011

Garrett hade föreslagit en fredags After Work som jag inte var sen att hänga med på. När han kom och hämta upp mig förslog han att vi skulle gå och spela biljard. Visst sa jag. Efter en tids biljardspelande tyckte han att vi skulle prova på bowlingen som de har i samma bar.
Som tur var fanns det en bana ledig, vilket vanligen aldrig händer på en fredagkväll.
- Gå du först, sa Garrett, så kommer jag med ölen.
- Men vi måste säga till bartendern att vi vill ha banan.
- Bara gå till banan. Gå du först.
- Men vi måste säga till att vi vill ha den så ingen annan tar den.
- Bara gå till banan!!
- . . . . . Ja ja!
Jag går intet ont anande mot banan.
- SURPRISE!!!!!
Upphoppande bakom bänken kommer Tania, A.M. och Vicky. Med tårta, ballong och presenter.
- What??!!
Jag vänder mig om mot Garrett. Fattar ingenting. Garrett bara ler.
- HAPPY BIRTHDAY! skriker de alla tre i kör och kramar om mig. Du trodde väl inte att du skulle komma undan en riktig födelsedagsfest va!! ;)
Mamma Mia! Efter några sippar öl och tusen frågor, lugnade jag ner mig och vi kunde börja äta tårta, öppna presenter och bowla!

     


Kvällen fortsatte till The Pony Inn, vårt nya favorithak. Hela kvällen tvingades jag bära med mig min ballong vilket resulterade att alla ville bjuda mig på födelsedagsshot . . . Viking i all ära men det finns en gräns även för dem. Jag kommer ihåg att jag sa Nej Tack till tre. Hur många jag accepterade? Alldeles för många!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0