Princess Lady Gaga


Tisdag 5 April 2011

Eftersom jag inte var hemma på min födelsedag anordnade Amy & Rahul middagsbjudning i min ära. Tania, Vicky, A.M. och Garrett kom. Eftersom jag älskar fisk och pratar om det non stop, i synnerhet lax, åkte Rahul till en riktig fiskaffär och köpte laxfiléer. Dessa grillade han på sin Weber gasgrill (?) ute på balkongen ; ) Inte riktigt vad vi gör hemma men har man ingen trädgård och alldeles för många säkerhetsrestriktioner får man ta det nästbästa. Det var illafall underbart gott!!!

          
           A.M & Vicky                                         Garrett, Amy & Rahul


Det bästa var att till efterrätt fick jag en stor rosa kombinerad Prinsess & Lady Gagatårta. Kan man verkligen önska sig något mer? . . . Kanske att man får äta upp hela tårtan på direkten . . . vilket jag också gjorde med lite av hjälp av de andra tre flickorna medans Garrett förfärat såg på. Fyra skedar och ett stort tårtfat i mitten, ingen vacker syn!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0