Muséer

3 Januari 2011

Dylan är i Kansas City med farmor och farfar så jag tog med Maya & Cameron till the Chicago History Museum. Att gå på muséer är ju inte min favorit sysselsättning men var ganska intressant faktist. Mycket över förväntningarna, vilket kanske inte säger så mycket egentligen. Man ser iallafall saker på ett annorlunda sätt när man har två stycken 3,5 åringar med sig som gör helt andra observationer än de uppenbara. Underbara Maya & Cameron!




5 Januari 2011

Tog med tvillingarna till the Field Museum där de har världens största och bäst bevarade Tyrannosaurus Rex vid namn SUE. Vet inte om hon ser ut som en SUE men vem är jag att döma. Vi var även nere i underjorden och såg gigantiska insekter, var i Afrika och såg elefanter, och i sumpmarkena där vi såg alligatorer. Höjdpunkten för tvillingarna var dock nog Chicken Nugget's på deras McDonald's. Tänk att få vara 3 år och så otroligt lättroad igen.

     

Tyvärr är detta de sista bilderna som togs med min underbara kamera innan Cameron tappade den i golvet så den gick sönder ; ( REST IN PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0