Dylan 6 år!!

8 Januari 2011

IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR IDAG ÄR DET DYLAN'S FÖDELSEDAG! HURRA HURRA HURRAAAA!

Det är även Elvis Prestley's födelsedag men just nu är det mindre viktigt. Farmor & farfar kom med Dylan från Kansas City och på kvällen hade vi födelsedagsmiddag på Dave  Buster's vilket är resturang och arkadspel i samma lokal. Till och med jag tyckte det var hur kul som helst att spela på lyckohjulet i förhoppning att få jackpot: 1000 biljetter som man sen kunde byta in mot godis eller klistermärken. Tur att man har barn i sitt liv så man kan få göra såna här saker utan att behöva känna sig dum ; )

   

9 Januari 20111

Dags för barnkalas på Chuck e Cheese's. Detta har Dylan pratat om ända sen jag kom! Varje dag har han sagt: Ooh I CAN'T wait!!!! I'll be the birthday king and I get to do the Ticket Blaster. I CAN'T WAIT!!!!
Det var ett underbart barnkalas och det kunde inte vara mer amerikanskt; plast, överdrivet med presenter, superartificiell tårta och ännu mera plast. Och när barnkalaset var över och barnen skulle gå hem, fick DE presenter av Dylan som tack för att de kom och som tack för att de gett presenter. Jeeez!



Efter barnkalaset träffade jag upp Tania och vi gick och gjorde manikyr. Första gången men långt ifrån den sista. Så underbart! Efter manikyren gick vi till Kirkwoods, en sportsbar och kollade på amerikansk fotboll, det enda som gäller i denna staden på söndagar. Jag gjorde mitt bästa för att förklara reglerna för Tania, men hon var mer intresserad av reklamen än själva matchen ; )

Direkt efter manikyrbilden tappade jag kameran på alla flaskorna framför mig och förstörde en nagel så tjejen fick gör om det. . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0