Football Sunday

Fredag/Lördag 21/22 Januari 2011

Rekrytering till Internationella Ligan.
Intagningsprov: Hold your liquor!!





Söndag 23 Januari 2011

Efter en sen utekväll vaknade jag vid elva, slängde på mig min fotbollsoutfit (för stor lagtröja, strumpbyxor och stövlar), sprayade håret alldeles för mycket, gjorde en stor svart kaffe och började gå bort mot Crossing, puben vi skulle kolla på matchen på.
Chicago Bears mot Green Bay Packers (Olof's favoritlag). Vinnaren går till Super Bowl!
Matchen skulle inte börja förräns vid två men eftersom ALLA kommer gå till puben för att se matchen så var vi tvungna att komma dit tidigt för att ens ha en chans att komma in.
Efter att ha pulsat i snön i 20 minuter kom jag fram till ett fullpackat Crossing där Silvana & Tania väntade.
Vi gick raka vägen in på tolaletten och spenderade säkert en halvtimme där för att ens se levande ut.
Resultatet blev lysande!
The difference is; We are only dressing up for fun. They are deadly serious! American idiots. . .

Resultatet mellan Bears & Packers blev inte lika lysande då vi förlorade stort ; ( Jag faller för trycket och skyller allt på Jay Cutler, deras quarterback.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0