Good Mood at Mayes

Förfest hos Elin innan vi drog ut till Mayes inne i stan. Första utekvällen efter vår kära Anna Banana lämnat oss. Saknar dig massor vännen! Du är underbar på all sätt och vis!

            

Trots saknaden lyckades vi ha roligt och Mayes är definitivt ett av favvoställena från och med nu. Mental note: Använd inte torrschampo i håret när du är onykter. Det kan lätt bli överflödigt och då slutar det med att man blir helt vit i håret, ingefär som här:



Dagen efter slappade vi i parken vid Marinan hela dagen. Elin och jag låg och spanade in alla hurtbullar (mer eller mindre heta) som sprang förbi på boardwalken medans vi åt Frozen Yoghurt och intalade oss själva, att enda anledningen till de var ute och sprang en söndagmorgon var för de inte hade ngt liv. Sitter du hemma en lördagkväll är det inget problem att dra sig upp en söndagmorgon. Jag gillar vårt liv bättre, trots huvudvärken och tröttheten ; )

               

Kvällen avslutades med bio; Dinner for Schmucks med Steve Carrell. Jag skrattade så jag grät HELA filmen. Underbart avslut på en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0