ETA Chicago: 9 days and counting

3 timmars sömn på ett dygn är alldeles för lite. 7 timmars sömn på två dygn är inte ens tänkbart! men vad ska man göra när man blir utkörd klockan 9 på morgonen för att Football Sunday börjar klockan 10.00. Welcome to America! ; )

Som tur var hade vi planerat in frukost på Copenhagen Bakery. Köttfärslimpa mer brunsås och rödkål är underbart i alla lägen!!!

               

Dagen spenderades i soffan framför tv:n. Elin låg och sov i min säng ; )

Klockan sex blev Elin utkörd eftersom jag blivit bjuden på middag av Tamisha, vår föredetta nanny, och hennes pojkvän Fireman Sam. Fireman Sam jobbar inte som brandman utan som PR ansvarig på ett IT-företag. Fireman Sam är ett barnprogram som ungarna tittar på JÄMT!! Efter ett par månader får jag reda på att Tamisha's pojkvän heter Sam, och efter det har han varit Fireman SAM!

 
                                                                          Lika som bär

Tamisha och jag satt och skvallrade om allt och alla i sex timmar. Jag uppdaterade henne allt om Chicago, den nya au pairen, Abby & Mike's senaste bråk etc etc. Även att det bara varit tre veckor sen hon slutade så hade vi mycket att uppdatera varann om. Fireman Sam lagade kanongod Parmesankyckling, och självklart fick jag höra mycket tjat om att jag lever på mikromat varje dag. Självklart avslutade vi kvällen med Almondy Daimtårta från IKEA. Sen skickade hon med mig tre stycken hem ; ) Underbara Tamisha! I WILL MISS YOU LIKE CRAZY!! Xxxxx

  

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åt du köttfärslimpa till frukost???!

Du e knasig ;)

2010-10-27 @ 10:08:18
Postat av: Tamisha

You need to translate to English for me :) i love this page. what does the comment above me say :) xxx

2010-10-28 @ 08:15:31
Postat av: Kajsa

Hi Tamisha!



I'm questioning my sisters breakfast habits. Meatloaf (köttfärslimpa) for breakie is weird =)



Try out this page for translation http://translate.google.com/#sv|en|



/Kajsa

2010-10-28 @ 16:42:40
Postat av: Ylva

Haha, nice you guys are having a little conversation here regarding my breakfast habits. Tamisha is used to see me eat Wasa crispbread with liverwurst and pickles on it every morning so meatloaf will not raise an eyebrow.

2010-11-11 @ 03:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0