Halloweenfest 2

31 Oktober 2010

Kvällen började hos William med förfest och plunta. Efter mycket om och men drog vi (Elin, Lovisa & jag) till en hemmafest till en av Williams kompisars kompis. Det gäller ju att nätverka ; )

Väl där mötte vi upp Vanessa & Kathy, en dansk respektive tysk au pair. Vi intog Flippy Cup bordet så fort vi kom innanför dörren och sen var festen i full gång. Efter att bara spelat det en gång innan regerade jag redan, nästan som jag hade en naturlig talang för ölspel. Jag lyckades flippa muggen på första försöket nästan varje gång och ölen slank ju lätt ner ; ) Till och med när vi körde tjejerna mot killarna regerade vi. Helt klart en sed att ta med sig hem till Sverige!

 
         Fear the Beard                             Flippy Cup Championship

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0