Day 3

4 November 2010

Känner att jag börjar komma in i rutiner nu och familjen är så underbar. De är så familjära och jag är bara så lycklig!

Efter frukost följde jag coh skjutsade barnen till skolan sen, gick Amy Rahul och jag på brunch på Bakin' and Egg. Vi pratade om deras familj och deras vänner och allt kändes jättebra. När vi kom hem gick vi igenom scheman, regler, förväntningar osv. De behöver lite hjälp på helger men sa att de var ganska flexibla, så om jag har någor jag vill göra någon gång så är det bara att säga till och så skulle vi försöka att få det att funka.

        
                     Maya & Cameron

På eftermiddagen följde jag med Dylan till hans Writing Tutoring. Jag började nästan gråta så stolt jag blev. Han är 5½ år och han kan redan läsa och skriva. Det är helt sjukt!

Dylan och jag spenderade kvällen att bygga ihop resten av legohelikoptern han fick av mig. Det tog oss ett tag men grymt tjusig är den nu. Det tog ca 5 minuter innan den gick sönder, så då byggde vi ihop den igen och så höll vi på ända till läggdags.

När barnen lagt sig gick jag över till Garrett. Det är en kompis jag träffade i Vegas som tro det eller ej, flyttade till Lakeview där jag bor den 2:a November. Samma dag som haf flyttade hit!! Vi satt framför google maps hela kvällen och han berättade om olika områden, uteställen, motorvägar, byggnader etc. Jag var helt yr när jag kom hem efter all information.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0