Chicago - Day 1

2 November 2010

Elin följde med mig till flygplatsen. Där satt vi och tittade igenom albumet jag fått av henne, och pratade & skrattade om alla minnen vi skapat det senaste året. Det var ett tårfullt inte avsked, utan vi ses snart!! Det finns nära vänner som man känner utan och innan, sen finns det underbara människor som man iälskar för att dom är dom och inget annat betyder något. Människor som ställer upp i vått och torrt utan att ställa frågor be om något tillbaka.

Elin, Lovisa, William och Tamisha: Ni är sådana människor! Jag lovar att jag en dag ska gottgöra allt ni gjort för mig! Och Anna, jag vet att om du hade vart här hade du vart en av dem!
Ni finns i mitt hjärta för evigt!!




Flyget var drygt och långtråkigt! Första mötet med min nya värdfamilj dock var underbart!! Hela familjen kom och mötte mig, Amy, Rahul, Dylan, Cameron och Maya. De hade ballonger och blommor och egengjorda skyltar. Kärlek vid första ögonkastet. Vi pratade och skämtade hela vägen hem. Deras hus är underbart och jag fick hjälpa till att natta barnen. Pappa Rahul fick inte läsa saga utan det skulle Ylva göra. STOLT!!! ; )
Amy & Dylan lagade tacos och det var det bästa jag ätit på länge. Jag hade köpt en skandinavisk kokbok, Paradis-choklad och pepparkakor, sen mamma fick de, de två små servettpaketen. Hoppas det va okej, tyckte det passade. De blev jätteglada och älskade alltihopa.

Detta kommer bli ett toppenår!!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0