Thanksgiving

24 November

Dagen innan Thanksgiving betyder Pub Crawl. Lucy, Kristina och deras kompisar drog med mig ut. För $20 fick man dricka så mycket man ville och det gick spårvagnsbussar varje kvart mellan de olika pubarna. Detta innebär seriös fara när man är snål smålänning och vill få ut det mesta för sina pengar. Vi hann till två pubar sen var tiden slut. Den tredje puben lullade vi mest runt på ; )

   


25 November

Vi började dagen med att gå på bio; Disney's Tangled i 3D. Jag och Maya 3 år var grymt exalterade. Finns inget bättre än att kolla på tecknat och äta massa popcorn! När filmen var slut åkte vi alla hem för en lååång tupplur. Maya och jag somnade bredvid varann i min säng och sov i fyra timmar tills Cameron kom och väckte oss. Från och med nu är tupplurar förbjudna i mitt liv. Jag lyckas aldrig vakna upp ordentlig efteråt utan går runt som i dvala och gäspar varannan sekund tills det är dags att sova igen.
Trots alla gäspningar var det en väldigt lyckad Thanksgiving hos grannarna Patti & Rob. Maten var helt underbar; butternut squash soppa, kalkon, potatismos, pumpapaj, tranbär, sallader och mycket mer, och vi skrattade och stojade hela kvällen till midnatt då jag insåg att jag skulle börja jobba igen om sex timmar...puuuuh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0