Rahul 36 år!!!

Lördag 4 December

Imorrn fyller Rahul år så kväll blir det födelsedagskalas. Vi har firat hela veckan och i tisdags bakade jag en mjölkfri födelsedagstårta med barnen (eftersom Dylan inte tål mjölprotein).

Temat var mexikanskt och Amy & Rahul hade fixat en cateringfirma som kom med underbart god mexikansk mat och vi hade såklart bunkrat upp med Margarita's, Bacardi, Corona etc.
Jag blandade en massa Caprinoska till alla och det blev en riktigt livad kväll. Alla grannar var inbjudna, jobbarkompisar till Rahul, och Rahul's lillebror med vänner.

 

Det tog emot lite dock att gå och lägga sig vid halv ett när festen var i full gång, men med tanke på att jag skulle upp klockan sex morgonen efter var det ett vist beslut. Hörselproppar i och rensa tankarna. . . Zzzzz


Söndag 5 December

Jag tog med barnen till Frukost med Jultomten. De fick skriva önskelistor och sen ge dem till Tomten och berätta vad de ville ha. Dylan ville bara ha Lego, Maya vill ha massa rosa saker, och Cameron ville ha en lila klubba ocn en blå klubba ; )

När vi kom hem var det dags att hämta granen. Närmsta granförsäljning ligger precis över gatan så vi gick och hem med den. Jag fick välja vilken vi skulle ta! *lycklig*
Folk skrattade när vi kom längs gatan med en gran på ryggen, ganska festlig syn ; )




Måndag 6 December

Eftersom granen aldrig hann pyntas igår fick vi göra det idag istället. Hela familjen hjälpte till och vilken underbar gran det blev. En riktig Disney-gran!! Man hade inte kunnat önska sig en vackrare gran. Och jag hade vart i Andersonville och köpt en svensk flagga och små tomtar som vi hängde i också. Precis som hemma ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0