Plus en

3 April

Elin + Anna + Ylva = De Tre Musketörena     . . . .   De Tre Musketörena + Lovisa = Fantastic Four

Idag har jag träffat nummer fyra i vår vargflock (taget från The Hangover); Lovisa Havskog. Detta är en alternativ liten varelse med otrolig humor (inte riktigt lika rolig som jag) och mycket personlighet. Detta är två egenskaper som passar väldigt bra in i vår lilla grupp av Totally Amazingly Awesome People (TAAP).

Au Pair möte i Redwood City = Rollerskating. Och här talar vi verkligen rullskridskor! Inga Rollerblades eller Inlines här inte. Fyra hjul placerade bredvid varann i par och vill man svänga får man lyfta på fötterna för dessa hjulen är inställda på att gå framåt och inget annat. Efter att Bambi här snubblat runt ett tag fick jag in tekniken och blev riktigt bra på det. Lovisa och jag briljerade mot slutet och vi trillade inte en enda gång! *STOLT*

  

Kommentarer
Postat av: your one and only!

puss babe va söt du är

visste väl att du tycker jag är rolig egentligen! laktosintolerant! hahah!

2010-04-28 @ 08:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0