GO Warriors! and GO Sharks!

10 April

Fantastic Four minus Anna Banana möttes upp @ Chez Ylva för att gå på rugby match. Två pojkar i min pianoklass spelar i San Mateo Warriors och vi blev inbjudna att se när de skulle kicka Palo Altos rumpa. Så blev det inte! Ahmed försökte kicka bollen en gång när den var i luften...han missade. Det var jättekul! Ánnars var det mest Palo Alto som kickade rumpa och de vann med typ en miljard mot 3. En gång åkte bollen över nätet, in i ett träd och sen nerför stupet. Den bollen försvann! Jag lekte sockermum och hejade på så gott jag kunde men det hjälpte inte. Det var en kul upplevelse dock och en skön lördagseftermiddag.

  

Efter rugbyn varvade vi ner på Starbucks innan Lovisa och jag tog tåget mot San José för att möta upp Kristian och kolla på Sharks. Inte live denna gången utan på en sportsbar. Med god mat och dryck var det mycket trevligt och Randy & Drew (kommentatorena) var lika underhållande som vanligt.

  
         Randy & Drew                          Sportfånar                           MÅÅÅÅL

På vägen hem somnade alla på tåget och jag dreglade lite. Lovisa och jag kröp i sängs tillsammans eftersom tåget inte går igenom Woodside. Woodside ligger uppe i kullarna ganska off, det är därför Michelle Pfeiffer & David E Kelly, Neill Young, Steve Jobs och Shirley Temple bor där. Och Lovisa så klart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0